Bekijk op deze pagina alle veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Houd er rekening mee dat de onderstaande informatie onder voorbehoud van wijzigingen is.
Kan ik mijn afstand wijzigen?
Je kunt van afstand wijzigen mits de gewenste afstand nog niet is uitverkocht. Wijzigen naar een hogere afstand kan met als voorwaarde dat het verschil in prijs wordt voldaan. Bij wijziging naar een lagere afstand, vindt geen restitutie van het inschrijfgeld (of een deel daarvan) plaats.
Stappenplan
Afstand gewijzigd? Dan kun je lopen met je originele startnummer
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Klik hier voor de algemene voorwaarden.
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Het is niet mogelijk om jouw inschrijving te annuleren. Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden.
Je kunt jouw startnummer overdagen aan iemand anders door in te loggen in jouw dashboard en de stappen te volgen. Klik hier voor het stappenplan voor het overdragen van een startbewijs. Indien je het startnummer overdraagt na 3 september zal jouw naam nog steeds zichtbaar zijn op het startnummer, omdat deze al zijn gedrukt. Het startnummer wordt naar het adres van de originele deelnemer gestuurd, dus u bent zelf verantwoordelijk voor de overdracht van uw startnummer.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail. Zorg er dus voor dat jouw e-mailadres correct is ingevoerd. Controleer ook je spambox als je de e-mail niet binnen 30 minuten hebt ontvangen. Indien hij ook daar niet staat, neem dan contact met ons op.
Wanneer is de Lindahl's Singelloop Utrecht?
De Lindahl's Singelloop Utrecht vindt plaats op 1 oktober 2023.
Kan ik me inschrijven?
Je kunt je hier inschrijven voor de Lindahl's Singelloop Utrecht 2023.
Hoe schrijf ik me in als bedrijf, groep, school of vereniging?
Je kunt je hier inschrijven voor de Lindahl's Singelloop Utrecht 2023.
Heb je hulp nodig bij het aanmaken van een team of bij het inschrijven van een bestaand team? Lees dan deze praktische handleiding door.
Kan ik mijn inschrijving wijzigen?
Mocht je na jouw inschrijving jouw adres willen wijzigen, alsnog een product willen bestellen of jouw startbewijs willen overdragen, dan kan dit eenvoudig door in te loggen op jouw dashboard.
Welke leeftijd moet ik hebben om deel te mogen nemen?
Kan ik een shirt bestellen?
Je kunt tijdens het inschrijven (zolang de voorraad strekt) een Limited Edition Running Shirt bestellen voor € 25,-. Het ontwerp wordt binnenkort bekendgemaakt. De maattabel kun je hier vinden. Heb je je al ingeschreven? Je kunt het event shirt bestellen door in te loggen op jouw dashboard en te klikken op 'voeg producten toe'.
Kan ik mijn startbewijs overdragen?
Je kunt jouw startnummer overdragen aan iemand anders door in te loggen in jouw dashboard en de stappen te volgen. Klik hier voor het stappenplan voor het overdragen van een startbewijs. Indien je het startnummer overdraagt na 3 september zal jouw naam nog steeds zichtbaar zijn op het startnummer, omdat deze al zijn gedrukt. Het startnummer wordt naar het adres van de originele deelnemer gestuurd, dus u bent zelf verantwoordelijk voor de overdracht van uw startnummer.
Hoe worden de startwaves ingedeeld?
De indeling van de startwaves wordt bepaald op basis van jouw opgegeven verwachte eindtijd in het inschrijfformulier. Let op: wijzigen van startwave is na 3 september niet meer mogelijk in verband met de productie van de startnummers. Je mag wel in een latere startwave starten. Klik hier voor meer informatie over snelle lopers
Krijg ik als student korting?
De studentenkorting bedraagt € 2,50 voor de Nedal UBN 5 km Singelloop Utrecht en € 2,50 voor de Lindahl's 10 km Singelloop Utrecht.
Voorwaarden
Wanneer sluit de inschrijving?
Je kunt je tot de start van de desbetreffende afstand (digitaal) inschrijven, mits deze niet is uitverkocht.
Alle informatie over de bereikbaarheid van de Lindahl's Singelloop Utrecht is te vinden op deze pagina. Deze pagina is voor deelnemers, toeschouwers en omwonende.
Waar vind ik specifieke informatie over de Business Runs?
Klik hier voor alle informatie over de Business Runs
Is er douchegelegenheid?
Nee, er zijn geen douchegelegenheden.
Krijg ik een finishcertificaat?
Elke finisher krijgt een persoonlijk finishcertificaat welke te downloaden is. De link naar de uitslagenpagina ontvang je per e-mail na het evenement.
Worden er finishfoto's gemaakt?
Marathon Photos maakt op verschillende plekken langs het parcours en natuurlijk bij de finish foto's die je na afloop terug kunt vinden op jouw persoonlijke uitslagenpagina. Zorg dat jouw startnummer goed zichtbaar is en lach naar de camera. De link naar de uitslagenpagina ontvang je per e-mail na het evenement.
Kan ik me ergens omkleden tijdens het evenement?
De tassenafgifte (€2,- euro) bevindt zich in Park Nieuweroord. Ook de kleedgelegenheid bevindt zich op het evenemententerrein. Er is een aparte tent voor heren en voor dames. Indien je gebruik wilt maken van de tassenafgifte dien je dit te kopen bij jouw inschrijving. Het kan ook op de dag van het evenement voor €3,- euro (alleen pinbetaling mogelijk)
Krijg ik een medaille?
Alle deelnemers ontvangen na het passeren van de finish een medaille als herinnering aan het evenement. Bovendien kun je deze medaille laten graveren met jouw naam en eindtijd.
Kan ik mijn medaille laten graveren?
Alle deelnemers op zondag kunnen direct na afloop hun medaille laten graveren. In het inschrijfformulier kun je hiervoor ''medaille graveren'' aanvinken voor € 8,- voor de Lindahl's 10 km Singelloop Utrecht en Nedal UBN 5 km Singelloop Utrecht en € 5,- voor de Kids Runs. Indien je dit nog niet gedaan hebt, kun je dit nog toevoegen door in te loggen op jouw dashboard.
Is er muziek op het parcours?
Tijdens de Lindahl's Singelloop Utrecht staan er verschillende muziekpunten langs het parcours om je aan te moedigen en toeschouwers te entertainen.
Hoe zien de parcoursen eruit?
Klik hier voor alle parcoursen.
Hoe ziet het programma eruit?
Klik hier voor alle programma's.
Mag ik mijn rugtas of camelbag meenemen in het startvak?
We adviseren je in loopkleding naar de start te komen. Het is niet toegestaan om tassen/rugzakken mee te nemen in de startvakken (m.u.v. camelbags) of onbeheerd achter te laten rondom het evenemententerrein of parcours. Alles wat onbeheerd wordt achtergelaten, wordt verwijderd en weggegooid in verband met de veiligheid.
Waar is de start?
De start van de Lindahl's 10 km Singelloop en de Nedal UBN 5 km Singelloop bevindt zich op de Croeselaan. De start van de Partou Kids Run 2,5 km en Kids Run 1 km bevindt zich in het Moreelsepark. Klik hier voor alle informatie over de start en finish.
Krijg ik mijn startnummer toegestuurd of moet ik hem ophalen?
Klik hier voor alle informatie omtrent het ontvangen van jouw startnummer.
Je wordt dringend verzocht voor je eigen veiligheid het medisch paspoort aan de achterzijde van het startnummer in te vullen. Het startnummer dien je op de borstzijde te dragen. Het startnummer is persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij calamiteiten dient jouw startnummer namelijk als medisch paspoort.
Is er tijdregistratie?
Alleen bij de Singelloop Utrecht op zondag zal de MYLAPS BibTag worden gebruikt voor het registreren van tijd. Achter op je startnummer (Bib) bevindt zich een elektronische chip (Tag) en een kunststof afstandhouder. BibTag maakt het registreren van je tijden heel eenvoudig, het enige wat je moet doen is het correct dragen van het startnummer.
Informatie om een goede tijdsregistratie te garanderen:
De Tags hoeven niet ingenomen te worden na de race, je kunt het startnummer (met Tag) als souvenir bewaren of bij het gewone afval weggooien (kunststof).
Wat is de officiële tijd?
De brutotijd is de officiële tijd. Deze start op het moment dat het startschot gegeven wordt en stopt op het moment dat je de finish passeert. De nettotijd is de tijd die start op het moment dat je de mat op de startlijn passeert en stopt als je de finish passeert. De nettotijd wordt als extra service vermeld.
Op welke km-punten staan er klokken?
Tijdens de Lindahl's Singelloop Utrecht staat bij elke afstand een klok op de finish.
Wat zijn de tijdslimieten?
Deelnemers die na de deadline de finish passeren, worden niet meer opgenomen in de wedstrijduitslag en ontvangen geen medaille.
Waar bevinden de toiletten zich?
Toiletten vind je bij de start en bij de finish.
Waar vind ik mijn uitslag?
De uitslagen worden na afloop gepubliceerd op deze pagina. De link naar de uitslagenpagina ontvang je ook per e-mail na het evenement. Let op: de bruto tijd is de officiële tijd. Heb je een vraag of opmerking over jouw uitslag? Stuur dan een e-mail naar Mylaps Event Timing o.v.v. evenementnaam, je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden.
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Langs het parcours bewegen zich EHBO-ers die de deelnemers in geval van problemen kunnen helpen. Tijdens de 10 en 5 km Singelloop Utrecht is er één verzorgingspost met water ingericht.
Wat is het wedstrijdreglement?
Klik hier voor het wedstrijdreglement.
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Gevonden voorwerpen worden verzameld bij de tassenafgifte op het evenemententerrein. Neem contact met ons op als jouw spullen hier ook niet liggen. Na afloop van het evenement hebben wij zicht op alle gevonden voorwerpen.
Wat is het goede doel van de Lindahl's Singelloop Utrecht?
Klik hier voor alle informatie over het goede doel.
Waar kan ik overnachten?
Maak het jezelf en jouw supporters gemakkelijk en extra leuk en maak er een weekend Utrecht van! Bezoek-utrecht.nl biedt een overzicht van hippe hostels tot luxe (design)hotels: voor elke smaak en elk budget is een passende slaapplek te vinden.
Wat wordt er medisch geadviseerd en welke medische verzorging is er op het parcours?
Klik hier voor alle informatie over het medisch advies en de medische verzorging op het parcours.
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Klik hier voor alle informatie over vrijwilligers.
Is er een wachtlijst voor uitverkochte afstanden?
De inschrijving van een onderdeel sluit zodra alle startnummers voor deze afstand zijn uitverkocht. Er is geen wachtlijst.